fredag 14 augusti 2009

Hjärtligt smultronställe...



Hjärtligt smultronställe...


VARMT VÄLKOMMEN hit den här dagen då jag skriver mina första rader i bloggen! Med höstens ankomst och svalkande vind. Jag andas in den! Underbart...



Hjärtliga ord i en tid som den här. Kanske att det här blir ett av mina hjärtliga smultronställen...




Mitt hjärta...


Mitt hjärta. Du letar och undrar. Var kan den bästa platsen vara? Hjärtat!
Undrar och med dina små ben så går du, springer och ramlar...

Det letar och ropar fortfarande efter det enda som det vill ha. Kärlek!
Vill jubla över att finnas till!

Var kan den bästa platsen vara?

Mitt hjärta! Som om du inte visste, att stegen alltid leder dit.
Dit, till det enda det behöver.

Till Kärleken själv!

Spring mitt hjärta! Spring in i Kärleken!

Bulta! Ja, bulta för Kärleken!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar