onsdag 13 april 2011



Hittade så fina och lite annorlunda papper inne i Umeå som jag köpte med mig hem. Passar bra nu när det snart är påsk.


Enkla men personliga kort. En hälsning till någon!






Hej! Hoppas att du som läser har det bra. Här kommer några bibelord...


"Som hjorten trängtar efter vattenbäckar, så trängtar min själ efter dig o Gud. Min själ törstar efter Gud, efter den levande Guden. När får jag komma och träda fram inför Guds ansikte? Mina tårar är min mat dag och natt, ty ständigt säger man till mig: Var är nu din Gud?

Detta vill jag tänka på när jag utgjuter min själ: Jag gick i folkhopen, vandrade med den till Guds hus under jubelrop och tacksägelse, en högtidsfirande skara.

Varför är du så bedrövad, min själ och så orolig i mig? Sätt ditt hopp till Gud. Jag skall åter få tacka honom för frälsning genom honom."

Ur psalm 42



"Jag förtröstar på Guds nåd, alltid och för evigt. Jag skall alltid tacka dig för vad du har gjort."

Ps 52:10-11




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar