lördag 16 april 2011

Hej den här lördagen! I natt hade jag en underbart uppmuntrande dröm. Vaknade och kände mig lyft..

Det var mycket bra känsla i drömmen även om handlingen för dig som läser kanske verkar obetydlig. Men för mig var den speciell. En av de bästa drömmar jag har haft på länge. Det viktigaste var känslan. Berättar i korta och enkla drag här..

Handlade om att jag fick följa med in i ett stort och spännande hus som jag verkligen tyckte var intressant. Det var också verkligen intressant, stort med så många rum här och där, ja rummen fascinerade mig så mycket och jag gick förundrad genom huset. Det var ett tvåvåningshus, ett stort gammalt hus som aldrig tycktes ta slut på dessa underbara rum. Blev så lycklig så som jag kan bli, djupt i mitt inre. Det var en underbar tur genom huset! Vaknade innan jag hunnit upp på andra våningen men det gjorde mig ingenting. Var glad ändå. Blev stärkt. Fler sådana drömmar tack! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar