torsdag 10 september 2009



En av mina favoriter...



... är bl.a den här koppen som jag har drejat
och jag tycker om den speciella glasyren.
Tränar mig på att dreja. En utmaning!
Ibland blir det något bra och ibland så blir
det ingenting av det som jag ville... :)




Här, en skål! Samma glasyr.
Slutresultatet på den kan man aldrig riktigt
veta.

Chokladbollar är ju så gott!
Till dem så tar jag fram...



... min lilla vita kopp.
Här har jag stämplat in ett I längst ned
på örat.



Den använder jag nog mest.

Har du aldrig testat att dreja så kan jag varmt
rekommendera det och att arbeta med lera
överhuvudtaget är underbart trevligt.




DAGS FÖR TE!



Kamomillte den här gången!




Gott!
Önskar dig allt gott...





1 kommentar:

  1. Underbart vackra och nåt så enkelt som chokladbollar ser ju extra gott ut i den lyxiga serveringen. Verkligen fina foton med!

    Kram

    SvaraRadera