onsdag 2 september 2009



Luffarslöjdspyssel...
... är så roligt att sitta med då och då. Både smått och stort
går att få fram och för mig blir det lite av varje.

Här visar jag mina "blomkrokar"!
De är fina att ha två eller flera på väggen tycker jag. I mitt
kök har jag två vid varandra där jag har lite handdukar
och förkläden.



Pärlorna i blomman brukar jag variera i färg och storlek
men själv så är jag så svag för blått. :) Rött och grönt är
också fint i den här kroken. Det syns inte här men kanske
att du kan se det framför dig i alla fall.



Istället för ett fint band runt ett kort som jag var inne på
för några dagar sedan så kan det ju fungera bra med en
tunn järntråd som får vikas till och knytas i hop på ena
sidan. Här blev det en flugliknande sak vid sidan och så
dras kortet bara försiktigt ut.



Om du hittar något i bloggen som du skulle vilja beställa
så går det jättebra! Ta kontakt med mig om du vill veta
mer.

Passar nu på att tipsa dig att gå tillbaka och kika i mitt
inlägg "Följ ditt hjärta smycke"! Där ser du ett luffarslöjd
halsband som jag har gjort.

Det dyker upp mer luffarslöjd en annan dag!
Ha det jättebra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar