onsdag 9 mars 2011

En ny dag och när jag kom hem efter jobbet så stod jag inte ut längre. :) Det var dags att städa i min bil. Det behövdes! Oj vad jag hittade saker och ting. En massa skräp som det kan bli, en del godispapper, annat papper, apelsinskal och sådant som blir äckligt efter ett tag. Fy vad länge jag väntade den här gången. Två par skor plockades fram, en hel del pennor och lite pengar hittades också. Några påsar med kläder, mina fina vantar från svärmor, en termos och lite porslin... Ja det är lite pinsamt nästan men jag är nog inte ensam. Så kan det bli helt enkelt. Hi, hi..

Det har ju varit så kallt också och jag har verkligen inte haft ork eller lust att ta tag i det förrän nu i dag. Nu är jag nöjd och det känns trivsamt igen.



Hoppas att du har haft en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar